4 Ocak 2016 Pazartesi

niçin bu blog?

ilk olarak niçin böyle bir blog açma gereği duydum? bu bloğu açmak nereden aklıma geldi? bunları anlatsam daha güzel olur diye düşündüm ve bir yerden yazmaya başlasam devamı gelir diye umutlandım. aslında bu blog'da daha çok yurt dışı deneyimlerimi yazacağım sanırım. en azından ilk etapta öyle olacak. ilerleyen zamanlarda türkiye deneyimlerimi de neden yazmayayım ki? neden yurt dışı deneyimleriyle başlıyorum peki? çünkü yıllardır hayalini kurduğum yurt dışına gelmeyi bu yıl erasmusla başardım. 2015 eylülünden beri de Almanya'nın Bavyera eyaletinde erasmus öğrencisi olarak bulunuyorum. anlatacak, paylaşacak, yazılması şart o kadar çok deneyim birikti ki, bunları birileriyle paylaşmazsam bunca şeyin kimseye bir faydası olmaz diye düşündüm. ne bileyim, belki ilerleyen günlerde ya da senelerde kör bir arkadaşımız kalkar buralara gelirde, benim gibi bu bölgeler konusunda körlüpe dair bilgi eksikliği yaşayacak olursa belki bu bloğum onun bir işine yarayabilir diye düşündüm. e zaten ben bir gazeteci olmak istemiyor muydum arkadaş! işte bana bir fırsat! hem yerimde durmayı beceremiyorum. hem de onca deneyimi bir yere kaydetmeden geçiyorum.. yazımın güzelliği sorunsalını falan bir kenara bırakıp böyle bir blog oluşturmaya karar verdim. umuyorum ki ileride bu blog birilerinin işine yarar. ya da en azından, "ne yapmış şu arkadaş bir okuyalım" dediklerinde keyif alabildikleri bir blog olur. tabi benim gibi tembelliği seven biri için bu bloğu açma kararı vermek hiç kolay olmadı. son gezimde klavuz çizgi yetersizliği nedeniyle raylara uçmamla birlikte bir süreliğine yerimde oturmaya mecbur kaldım. tabi bana da bu sırada sıkıntıdan geldiler. bende kafamın içindekileri buraya yazsam daha iyi olur diye düşündüm. umarım hepimiz için hoş, eğlenceli ve faydalı bir blog olur. keyifli okumalar diliyorum hepinize. :)

1 yorum: